Gratulacje

Podczas tej wyprawy Wasz zespół:

  • dotarł do 0 osób
  • współpracował po drodze z 0 osobami 
  • przekonał 0 osób do mądrego działania wobec wody
  • zaoszczędził 0 litrów wody przed marnotrawstem - to tyle, ile czystej wody potrzeba dla 0 osób w ciągu roku!


Razem Wy i inne zespoły w naszym kraju:

  • dotarliście do 0 osób w swoim otoczeniu
  • współpracowaliście po drodze z 0 kolegami i domownikami
  • przekonaliście 0 osób do mądrzejszego postępowania z wodą
  • zaoszczędziliście 0 litrów wody przed marnotrawstem - to tyle, ile wody potrzeba do produkcji  0 kg zboża!

 
Świetna robota! Wasz zespół jest wzorem Badaczy Wody! Pomyślcie, co możecie jeszcze zrobić - możecie wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, aby pomóc innym osiągnąć to, co Wam się udało.

Osiągnięcia
Powrót
200
Powrót
Pokaż szczegóły
Silindile Primary School
Postęp w misji
Czysta woda
activity incomplete
activity incomplete
activity incomplete
Tajemnicza woda
activity incomplete
activity incomplete
activity incomplete
Woda na świecie
activity incomplete
activity incomplete
activity incomplete
Cenna woda
activity incomplete
activity incomplete
activity incomplete
Szkoła miesiąca0
Twoja szkoła ma
Dotarła do 0 osób
Zaangażowała 0 osoby
Zmieniono sposób, w jaki 0 osób korzysta z wody
To 0 punktów , 0 m3 wody zaoszczędzone - tak trzymaj!
Nazwa zespołu
Silindile Primary School
0
 punkty 
Afryka Południowa jest dumna z naszego ogólnego wyniku 84040 punkty
Ta szkoła Dotarła do 0 osób Zaangażowała 0 osoby Zmieniono sposób, w jaki 0 osób korzysta z wody
News
Permaculture principles encourages nature to do it work
Autor postu Scottsville School, South Africa na 16 grudzień 2020
Post odnoszący się do Grow it yourself!

With their recent project upscaling by establishing an indigenous water-wise garden in their school, Scottville primary revisited the principle of permaculture. Permaculture principle is working with nature by trying to mimic the way it does, since nature does not make inorganic fertilizers but always opt for what it has. The learners were eager and enthusiastic when they were taught about the differences between monoculture and polyculture, where they chose which method suits nature’s way. Learners were taught about companion planting, crop rotation, and making their compost from organic materials that can decompose, such as vegetable peelings, which will make their soil fertilizer and which encourage biodiversity and helps the ecosystem.


|
polubienia
 (1)

|
polubienia
 (1)

0
0
0
0
0
0
0
Pokaż więcej
i jest inicjatywą Planu Globalnego Działania
we współpracy z
8.00 MB